Առաջադրանքներ

Շարունակելով ճանապարհը՝ շուտով հասանք մի հեղեղատի, որը  լի էր անձրևորդերով:

Ամենամռայլ թախիծն է պատում ինձ, երբ անցյալի հիշողություններն են մտքիս գալիս:

Վայրի աղավնիների երամը անդունդից բարձրանում էր, և թռիչքչ պահին աղավիներից մեկն երամից հետ ընկնելով երամից ղառնվեց ուժեղ մրրիկին:

Այդ տան շուրջը բազմագույն ծաղիկներ են աճում, որոնցով պատրաստում են դաղաբույսեր և դրանք գերում են իրենց տեսքով անցորդներին:

Իմ գաղտնիքը միայն ընկերոջս եմ հայտնել, որովհետև գիտեմ որ գաղտնիքս միայն նա կարող է պահել:

Բայց այժմ, երբ շատ ժամանակ է անցել իմ և ընկերուհուս միջադեպից, նա ինքն է փնտրում ինձ։

Մի րոպե կարծեցի, թե գեղատեսիլ վայրում որտեղ ես եմ գտնվում կանգնել եմ քարերի վրա,  և զարմանում էի, որ չէի ընկնում։

Լճակը, որը պարզ և հանդարտ ծփում կորչում է իր ալիքներում, իր աննման տեսքով կախարդում էր բոլորին։

Լեռները, որոնք ձյունոտ կատարներ ունեյին, սուզվել էին կապույտ լռության մեջ։

Եթե նա հայրենի քաղաքում մնար, ուր ամեն մեկն իր գիտություներն է կատարում և զարգանում է , ապա ճանաչված մարդ կդառնար։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *